Vedení školy | |
---|---|
![]() reditel@zshodonin.cz |
![]() zastupce@zshodonin.cz |
|
![]() tomsejova@zshodonin.cz |
třídní učitel | I. stupeň | třídní učitel | II. stupeň |
---|---|---|---|
![]() krizova@zshodonin.cz |
0. A |
![]() zollpriesterova@zshodonin.cz |
VI. A |
![]() hrabovska@zshodonin.cz |
0. B |
![]() lindenberg@zshodonin.cz |
VI. B |
![]() mahdalova@zshodonin.cz |
I. A |
|
VII. A |
![]() pistekova@zshodonin.cz |
I. B |
![]() patoprsta@zshodonin.cz |
VIII. A |
![]() pospisilova@zshodonin.cz |
II. A |
![]() winterova@zshodonin.cz |
VIII.B |
![]() dvorackova@zshodonin.cz |
II. B |
![]() holzer@zshodonin.cz |
IX.A |
![]() vraspirova@zshodonin.cz |
III. A |
![]() holub@zshodonin.cz |
IX. B |
![]() strakova@zshodonin.cz |
III. B |
||
![]() vydrova@zshodonin.cz |
IV. A |
||
![]() travnickova@zshodonin.cz |
IV.B |
||
![]() zapala@zshodonin.cz |
V. A |
||
![]() brazdova@zshodonin.cz |
V. B |
Netřídní učitelé | Školní družina |
---|---|
![]() danielova@zshodonin.cz |
![]() vansova@zshodonin.cz |
![]() hesshorska@zshodonin.cz |
![]() tryskova@zshodonin.cz |
![]() susovska@zshodonin.cz |
|
![]() |
|
![]() tomsova@zshodonin.cz |
|
Asistenti pedagoga | |
---|---|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() (II.A) stredulova@zshodonin.cz |
|
![]() |
|
![]() |
![]() (IV.B)bolfova@zshodonin.cz |
![]() (V.A)kavkova@zshodonin.cz |
|
![]() |
![]() |
![]() (VII.A) chvatalova@zshodonin.cz |
Vláčilová Lenka![]() |
Ve škole pracuje celkem 48 pedagogických pracovníků. Ředitelka školy, zástupci ředitelky školy, sociální pedagog, 13 učitelů I. stupně, 11 učitelů II. stupně, 3 vychovatelky školní družiny, 16 asistentek pedagoga. Poradenské a konzultační služby žákům se speciálními vzdělávacími potřebami, ale i všem ostatním, jejich zákonným zástupcům a také pedagogům poskytuje naše Školní poradenské pracoviště ve složení - výchovný poradce, metodik prevence, speciální pedagog - logoped a asistenti pedagoga.
Výuka na I. stupni i II.stupni je plně aprobovaná.
Z hlediska věkového složení převažují pracovníci mladšího a středního věku. Současné změny v přístupu ke vzdělávání a výchově mládeže vedou k tomu, že většina pedagogických pracovníků se pravidelně účastní dalšího vzdělávání a zvyšuje si tak svoji odbornost a kvalifikaci.